Sunday 13 July 2014

How To Make Money

Selamat Sejahtera Kepada Pembaca AkuBegini Blog.

Hari ini saya ingin berkongsi tip bagaimana ingin membuat duit secara mudah cuma perlu online sahaja.
Tanpa Modal diperlukan 

Tekan Link Ini Terlebih  Dahulu :) 

Profile Syarikat

8SHARE




8Share

8Share  mempunyai Pengikut  lebih 45000.00 pengguna sosial di seluruh Malaysia. Ahli 8Share yang berkongsi 8Share Istimewa di rangkaian sosial mereka diberi ganjaran untuk setiap lawatan unik yang mereka terima. Sejak 2010, masyarakat 8Share telah ditunaikan sebanyak RM 2.3 Juta

 Sehingga Ogos 2013.

Cara Mendapatkan Ganjaran

Dalam 8Share, Syarikat Pengklanan Ini memberi ganjaran kepada anda untuk menyumbang kepada berita dan berkongsi!

8Share memberi ganjaran dalam tiga cara utama:

1) Dapatkan dibayar secara tunai 

Setiap bulan, 8Share tunaikan pendapatan kepada pengguna untuk sharings Istimewa dengan memindahkan wang tunai ke akaun bank anda.

2) Memperolehi Mata Bonus (BP) 

Setiap hari, anda memperolehi Mata Bonus dengan mengambil bahagian dalam aktiviti-aktiviti 8Share.

3)Ganjaran Hadiah 

Dari masa ke semasa, Syarikat Pengiklanan itu  mempunyai hadiah yang berbeza untuk anugerah anda apabila anda menyertai peraduan. Setakat ini, 8Share telah diberikan  komputer riba, iPod, kamera, konsert dan tiket pawagam, baucer produk, dan juga kereta.

Bayaran Tunai Diberikan Secara Perkongsian Istimewa Yang Dilakukan Oleh Anda.

1)Apakah istemewa



Seperti Rajah di atas anda diberikan Ruang cadangan untuk mendapatkan hasil kerja anda. Anda hanya perlu menekan SHARE This post. dan diberikan Jika di klik link tersebut oleh rakan anda 20 sen Per klik.

3 Cara Untuk Share Post Tersebut:


Anda Harus Melihat perkara yang hendak anda kongsikan untuk mengelakkan perkara yang tidak disukai oleh rakan anda atau menyentuh mana-mana isu sensitif. selalunya anda dicadangkan untuk berkongsi pautan web atau video yang disyorkan oleh pengiklan . 8share juga ada mengongsikan pautan mereka.



Selepas Itu Anda Diberi Pilihan Kata-kata sesuai untuk menarik perhatian para pengunjung pautan anda namun anda juga diberikan kemudahan untuk mengubahsuai ayat tersebut sekiranya anda merasakan ayat yang diberikan tidak sesuai. Selepas itu link akan diberikan untuk anda untuk berkongsi dimana media sosial yang anda anda.Selain itu di bawah sekali pihak 8share menyediakan kotak pautan Twitter dan Google+ bagi memudahkan anda dengan menekan kotak tersebut dan terus berkongsi ke media sosial and tersebut.


Bagaimana anda ingin melihat prestasi sharing anda?


Anda akan diberikan dashboard untuk melihat prestasi sharing anda.untuk pengahtahuan anda cash out hanya boleh dilakukan sekiranya wang anda  mencukupi RM 50.00 Cash Out hanya dilakukan melalui pindahan wang ke akaun bank anda dan masa yang diperuntukkan untuk perpindahan wang tersebut adalah dalam masa 30 hari.

Jika Anda Berminat untuk menyertai aktiviti berduit tanpa modal ini anda bolehlah mendaftarkan diri dengan menekan link ini ->  http://invcdn.com/1awi Dan Mengahtahui tentang 8share dengan menerokai web tersebut. 

semoga ia memanfaat untuk anda :)





0 comments :

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost